torsdag 11 december 2008

till salu

Oj vad jag sydde till Galleri Hemsytt. Massor! Jag hade inte tid att lägga ut några bilder då, jag gör det nu istället. En del av det jag sålde första advent finns kvar. Det är möjligt att handla direkt av mej, genom att skicka mej ett mail.



Manshesterklänning
Modellen är kort med 60-tals känlsa. En ficka fram och knäppning på ena axeln. Tvättas i 60 grader. Finns i storlekarna 1-2 år, 2-3 år och 3-4 år.
245:-

Pixiväskor
rymmer några pixiböcker eller annat som är kul att packa och bära
en bok medföljer
95:-

5 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Oj så många läckra saker du säljer! Lycka till med försäljningen :)

//Lina

Josefinaste sa...

Hej och hå! Vad mycket du har sytt! Och så himla snyggt! Hoppas att det går bra att få det sålt. =)

an.lo sa...

Allt jättefint, gillar din blogg skarpt :-)

Thea sa...

Jösses, det är ju hur mycket som helst när man ser det så här!! Fina saker. Och jag tycker dina päronhaklappar är så originella och fina.

mammaM sa...

Tack så mycket! Ja jag tycker själv att det ser ut att vara mycket när allt är samlat... men allt finns inte kvar.